header


Click here for Myspace Layouts

Saturday, 24 December 2011

tentang boy yang anda perlu ketahui~

 1)Lelaki tidak benar-benar memilih gadis yang cantik. Mereka lebih suka gadis yang pembersih dan kemas.
 2)Lelaki benci kekasih di'ngurat
' 3)Seorang lelaki boleh suka anda untuk seminit, dan kemudian melupakan anda.
 4)Ketika seorang lelaki berkatadia tidak memahami anda, itu hanya bermakna anda tidak berfikir seperti dia.
 5)"Awak buat apa tu? " atau " Awak dah makan? "adalah soalan biasa pertama seorang lelaki bertanya di telefon hanya untuk mengelakkan gagap.
 6)Mungkin lelaki mengurat sepanjang hari tapi sebelum mereka pergi tidur, mereka selalu berfikir tentang gadis yang benar-benar mereka sayang. 
7)Ketika seorang lelaki benar-benar menyukai anda, dia akan mengabaikan semua perangai buruk anda
. 8)Lelaki cair bila melihat senyuman gadis.
 9)Lelaki akan melakukan apa saja hanya untuk mendapatkan perhatian gadis itu.
 10)Lelaki benci kalau anda berbicara tentang bekas teman lelaki anda.
 11)Apabila lelaki berhasrat ingin bertemu orang tua anda. Biarkan mereka. ... Jangan harap.. 
12)Lelaki juga boleh menangis! 
13)Jangan mengapi-ngapikan seorang lelaki. Percayalah. Dia akan mengamuk walaupun dia nerd sekalipun. 
14)Lelaki tidak dibuai oleh mimpi dan terlalu mengharap. 
15)Lelaki biasanya berusaha keras untuk mendapatkan gadis yang telah meninggalkan mereka, dan ini membuat lebih sukar bagi mereka untuk menerima kekalahan mereka.
 16)Apabila anda menyentuh hati seorang lelaki, tidak ada jalan untuk kembali.
 17)Memberikan lelaki mesej tergantung seperti "Kau tau apa?!... Argh ... Takde apa-apa!" Akan membuatnya memberi kata putus yang tidak pernah anda fikirkan.
 18)Seorang lelaki mampu mengurat dengan beribu cara tetapi mereka biasanya gagap ketika mereka bercakap dengan seorang gadis mereka benar-benar cinta.
 19)Ketika seorang lelaki membuat "umm" berpanjangan atau memberi bermacam alasan bila anda meminta dia untuk melakukan sesuatu untukmu, sebenarnya dia ingin mengatakan bahawa dia tidak menyukai anda. 
20)Ketika seorang gadis berkata "tidak", seorang lelaki mendengarnya sebagai "cuba lagi
 21)Lelaki lebih banyak bercakap daripada perempuan terutama ketika topik tentang perempuan.
 22)Lelaki tidak memahami kenyataan "Get Lost" dengan baik. 
23)Lelaki benar-benar berfikir bahawa perempuan adalah sukar dibaca dan mempunyai keputusan tak terduga tapi masih menyayangi mereka.
 24)Lelaki tidak peduli tentang bagaimana berkilau kasut mereka tidak seperti perempuan.
 25)Lelaki cenderung membuat tanggapan yang tidak benar terhadap perempuan bahawa semua perempuan itu sama, dan mereka akan menyedari bahawa mereka salah
. 26)Setiap lelaki boleh menangani semua masalah-masalahnya oleh dirinya sendiri.
 27)Tetapi dia terlalu keras kepala untuk menghadapinya.
 28)Lelaki merasa begitu keberatan ketika seorang gadis bersumpah.
 29)Titik kelemahan lelaki berada pada lutut. 
30)Ketika suatu masalah mula timbul, seorang lelaki biasanya membuat dirinya nampak cool tapi masih memikirkan cara mengatasinya. 31)Ketika seorang lelaki memandangmu, dalam kepala dia hanya ada 2 perkara. Mengutuk atau syokkan kamu. 
32)Apabila anda menangkap teman lelaki anda curang dan dia meminta peluang kedua, berikan kepadanya. Tapi ketika anda menangkap dia lagi dan dia meminta peluang lain, tinggalkan saja. Dia tidak serius dengan anda.
 33)Jika seorang lelaki membenarkan anda memutuskan perhubungan, ini bermakna dia benar-benar mencintai anda. 
34)Jika anda mempunyai teman lelaki, dan kawan teman lelaki anda selalu menjeling anda, itu jelas menunjukkan bahawa dia cemburu setiap kali anda dengan kekasih anda, dan dia lebih cintakan anda lebih daripada teman lelaki anda.
 35)Lelaki belajar dari pengalaman bukan dari novel cinta yang perempuan baca dan mengambil sebagai asas pengalaman mereka. 36)Anda boleh mengetahui adakah seorang lelaki benar-benar terluka atau sakit ketika dia menangis di depan anda!
 37)Jika seorang lelaki tiba-tiba meminta anda untuk dating, tanyakan dulu mengapa. 
38)Ketika seorang lelaki kata dia tidak boleh tidur jika dia tidak mendengar suara anda meskipun hanya untuk satu malam, letak telefon. Dia juga kata begitu untuk gadis lain. Dia hanya ingin mengurat anda dan kadang-kadang hanya untuk permainkan anda.
 39)Anda benar-benar boleh mengatakan bahawa seorang lelaki memiliki niat yang baik jika anda melihat dia bersembahyang ketika keluar dating.
 40)Lelaki tidak akan mencari nasihat dari seorang lelaki melainkan dari seorang gadis.

Tuesday, 20 December 2011

introducti0n ~

sperta yg telah saya janjikan...saya ingin mengintro diri saya....haxhax.. nama kat ic.. nur syafiqah bt selahi...then,nickname,,suka ati korang nak panggil...eqah kha,pqah kha,,syafiqah kha,,o apa2 saja..xkisah...umur~16 tahun nie..lahir pada 10 march 1995 kat hospital serian....mak orang melayu manakala..bapak org melanau..bila digabung jadi melanau la...apa gik ieh?..status?? dah ade org yg punye ieh..haxhax.nantilah update lagi k?.

Saturday, 17 December 2011

hAi...NaK kEnAl LeH x?

hari nie firz day blogging...urm bukan first day la..p,kali pertama post.....still trying...hoping it will goes well.....hehe...so,what gonna be my first topic?...sye pilih intro la k?sebab sekarang dah hujung taun..xlame lagi nak sekolah..dah jadi lumrah dalam kelas kena intro diri dulu kan?hehehe.....next week la intro k?nak design dulu...bru buat ayat cantik2 kelak...hohoho